Thursday, March 28, 2013

Systematic Analysis of Neural Projections Reveals Clonal Composition of the Drosophila Brain

During development neurons are generated by sequential divisions of neural stem cells, or neuroblasts. In the insect brain progeny of certain stem cells form lineage-specific sets of projections that arborize in distinct brain regions, called clonal units. Though this raises the possibility that the entire neural network in the brain might be organized in a clone-dependent fashion, only a small portion of clones has been identified.

Our study showed that the insect brain is formed by a composition of cell-lineage-dependent modules. Clonal analysis reveals organized architecture even in those neuropils without obvious structural landmarks.

Current Biology, online 28 March 2013
http://dx.doi.org/10.1016/j.cub.2013.03.015


24 comments:

  1. Great work. It will be a great conference.
    http://hotellhunderfossen.no

    ReplyDelete
  2. با رشد سرعت اینترنت جستجو برای دیدن فیلم سئو هم بیشتر شده است.
    سئو همیشه یکی از پرطرفدارترین کانال های آی تی را به خودش اختصاص می دهد.
    آموزش سئو و ارائه یک سری گفتگوهای زنده از کنفرانس های سئو سایت از این جمله است.
    ما سعی می کنیم همیشه بهترین فیلم ها را با شما به اشتراک بگذاریم.با رشد سرعت اینترنت جستجو برای دیدن
    فیلم سئو هم بیشتر شده است.
    سئو همیشه یکی از پرطرفدارترین کانال های آی تی را به خودش اختصاص می دهد.
    آموزش سئو و ارائه یک سری گفتگوهای زنده از کنفرانس های سئو سایت از این جمله است. ما سعی می
    کنیم همیشه بهترین فیلم ها را با شما به اشتراک بگذاریم.

    ReplyDelete
  3. نمای ساختمان
    نمای ساختمان به معنای این که در صنعت ساختمان‌ سازی به سمت خارجی یک ساختمان نما می گویند. در طراحی ساختمان، نما اصلی ترین قسمت شمرده می شود به این دلیل که نما ساختار کار به منظور سایر اجزای ساختمان را معین می نماید.
    اهمیت نمای ساختمان

    در دوره قرون وسطی با آنکه نمای اصلی یا فاساد به طرزی جذب کننده طراحی می گشت،"اهمیت آن دکور پشت صحنهٔ زندگی شهری بود و بافت ساختمان و نما معمولا بر پایه سرعت پیاده تنظیم می‌شد."

    اهمیت نمای ساختمان

    شهروند عصر رنسانس هم با آنکه از خدا محوری به انسان محوری روی آورده بود، اما باور داشت"که بر جهان و طبیعت نظمی حاکم و او خانه اش باید به عنوان جزیی کوچک از جهان و طبیعت، این نظم را پاس داشته، هندسه پنهان را رعایت نماید."

    ReplyDelete
  4. شبیه ساز پرواز , فروشگاه هوانوردی آسمان

    شبیه ساز پرواز و یا همان Flight Simulator یک برنامه ی نرم افزاری دقیق و واقعی است که دارای تمامی کشورهای جهان – شهرها – فرودگاه ها و انواع هواپیماهای مسافربری و جنگنده و همچنین دارای انواع بالگردها می باشد.

    تمامی هواپیماها در شبیه ساز پرواز از نظر کابین خلبان به صورت دقیق و حرفه ایی طراحی شده اند به طوریکه چنانچه دو عکس واقعی و شبیه سازی شده را در کنار یکدیگر قرار دهید مشاهده خواهید کرد که تمامی سیستم های شبیه سازی شده همانند واقعیت می باشند.
    دانلود شبیه ساز پرواز
    خرید شبیه ساز پرواز

    ReplyDelete
  5. به صورت کلی فیستول در نتیجه‌ی یک اتصال غیر نرمال میان دو ارگان یا دو سطح و بافت بدن به وجود می‌آید. در فیستول مقعد این اتصال بین دیواره‌ی مخاطی درون کانال مقعد و پوست نزدیک مقعد ایجاد می‌شود که به شکل یک تونل کوچک باریک غیر طبیعی در پایان راست روده ظاهر خواهد شد که به سطح خارجی پوست باز می‌شود.
    برای درک بهتر فیستول مقعدی آشنایی با حالت طبیعی کانال مقعد لازم است. کانال مقعد در پایانی‌ترین مسیر دستگاه گوارش در حد فاصل دو دریچه‌ی حلقه مانند عضلانی به نام دریچه‌ی داخلی و خارجی مقعد قرار گرفته است. دریچه‌ی داخلی از جنس عضلات صاف و غیر ارادی و دریچه‌ی خارجی از عضلات اسکلتی و تحت کنترل ارادی تشکیل شده است. این دو عضله با هم می‌توانند کانال مقعد را حمایت کنند. ما بین این دو دریچه، غددی قرار گرفته است که غددی مقعدی نام دارند و ترشحات خود را به درون کانال مقعد تخلیه می‌کنند. در صورتی که خروجی یکی از این غدد مسدود شود منجر به عفونت و چرک خواهد شد.
    در نهایت فیستول مقعدی در نتیجه این عفونت در نزدیکی مقعد و تجمع چرک در بافت نزدیک آن ایجاد می‌شود. چرک می‌تواند یک کانال کوچک در پشت سر خود بر جای بگذارد و به سطح پوست گسترش یابد. فیستول مقعد در افرادی با سابقه‌ی آبسه مقعدی که به درستی بهبود نیافته است، رخ می‌دهد. چرک و حتی ترشحات مدفوعی نیز می‌توانند از این کانال کوچک خارج و در سطح پوست رویت شوند. عفونت ناشی از آبسه می‌تواند در کل بدن نیز پخش شود.

    ReplyDelete
  6. شرکت
    سنگ شکن و خدمات سنگ شکن عمران راه


    شرکت عمران راه گارانتی تولید کننده تاسیسات
    سنگ شکن و خدمات سنگ شکن شن وماسه و تهیه قطعات آسفالت پلانت، بچینگ پلانت،و ماشین آلات راهسازی و حفاری و معدنی شرکت عمران راه گارانتی با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه ماشین آلات راهسازی و
    سنگ شکن معدنی و همچنین ارائه خدمات مربوطه مفتخر است که با استفاده از دانش روز و همچنین افراد متخصص خدمات ذیل را به مشتریان خود ارائه مینماید

    ReplyDelete
  7. سئو چیست
    سئو یک روش نوین بازاریابی است که بر اساس نیاز بازار مشتریان هدفمند را به سوی سایت شما هدایت می کند. کمپانی های مهمی در جهان و ایران از خدمات سئو سایت استفاده می کنند.ما یک شرکت تخصصی سئو و بهینه سازی سایت در تهران هستیم که به صورت حرفه ای در کلید واژه های رقابتی و مهم به مشتریان خود خدمات بازاریابی ارائه می دهیم.

    ReplyDelete
  8. دوره آموزش VMWARE

    مدتی است که مجازی سازی در دنیای IT نهادینه شده است.هم اکنون درصد قابل توجهی از سروزهای دنیا مجازی هستند و پیشبینی میشودکه این تعداد به سرعت افزایش یابد، مجازی سازی همچنین این امکان را به ما میدهد که به طور همزمان چندین چندید سیستم عامل مشابه یا متفاوت را روی یک کامپیوتر فیزیکی (یک سرور فیزیکی) نصب واستفاده نماییم بدون آنکه برای هر سیستم عامل نیاز به سخت افزار جداگانه داشته باشیم.

    هم اکنون این تکنولوژی باعث شده تا اغلب مراکز داده به استفاده از آن روی آورند .چرا که توسط مجازی سازی میتوان از حداکثر منابع سخت افزاری یک سیستم استفاده نمود، در محصول آموزش دوره آموزش VMWARE بصورت کاملا تخصصی آموزش این دوره داده شده است، شما می توانید کل محصول آموزش VMware را خرید کنید و یا فقط بخش مورد نظر خود را خریداری نمایید، همچنین می توانید کتاب رسمی این دوره را در بخش کتابهای تخصصی دانلود نمایید.

    ReplyDelete
  9. نمای ساختمان چوب نما ( ترمووود نما )

    واردات و فروش انواع مقاطع چوبی نما و کف، همراه با اجرای نمای چوب بر روی نما و کف محوطه چوب طبیعی ترموود محصول فنلاند با 35 سال گارانتی، اجرای بیش از 800 پروژه نمای چوب در سراسر کشور، اجرای بیش از 40 پروژه نمای چوب ترکیبی ساختمان، رزومه عالی قیمتی مناسب، طراحی متفاوت با آرشیتکت شناخته شده آقای اکبری و مهندس رسولی و اکیپ نصب با تجربه و کارآزموده شرکت آریو نمای پاسارگاد دارای علامت اختصاری ثبت شده انجمن ترموود فنلاند و هم چنین نماد کنترل کیفیت برای انواع چوب های ترمو یا ترمووود یا ترموود می باشد

    ReplyDelete
  10. طراحی وب سایت حرفه ای

    اولین کاری که برای ورود به بازار تجارت آنلاین باید انجام بدهید راه اندازی طراحی سایت مناسب و استاندارد است. طراحی وب سایت حرفه ای که با توجه به کسب و کار شما طراحی شده باشد و به طور اختصاصی تجارت و برند شما را شامل شود. طراحی وب سایت خبری ، طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت شخصی ، طراحی وب سایت آموزشی ، طراحی سایت تبلیغاتی ، طراحی وب سایت نیازمندی ، طراحی فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت پزشکی و ...

    ReplyDelete
  11. هزینه لیپوساکشن می‌تواند به طور گسترده‌ای متفاوت باشد. متوسط هزینه مربوط به آن به بی‌هوشی، تجهیزات اتاق عمل و سایر هزینه‌های مرتبط مانند آزمایش‌های پزشکی، لباس عمل و بعد از عمل و نسخه دارویی مربوط می‌شود

    ReplyDelete
  12. هیچ داروی برای درمان و یا جلوگیری از واریکوسل وجود ندارد. اما مسکن‌ها مانند استامینوفن یا ایبوپروفن ممکن است به کاهش درد و داروهای ضد التهابی به کاهش تورم کمک می‌کنند.

    ReplyDelete
  13. پس از ایجاد حروف تابلو چلنیومنوبت زیر سازی این حروف است که برای اینکار از ورق های پی وی سی pvc با ضخامت های مختلف بهره می گیرند که اندازه های این ورقها از اندازه های متفاوتی برخوردار است.

    ReplyDelete
  14. با جراحی بالا بردن سینه می‌توان ظاهری زیبا به اندام فرد بخشید. معمولاً شکل ظاهری سینه‌ی زنان در طول زمان تغییر می‌کند و آن طروات و زیبایی دوران جوانی خود را با تغییر حالت و آویزان شدن از دست می‌دهد. عمل جراحی بالا کشیدن سینه تغییر قابل توجهی در اندازه‌ی پستان‌ها ایجاد می‌کند.

    ReplyDelete
  15. مناسب ترین و کاربردی ترین روش هایکاشت مو را که هم اکنون در همه جای جهان اجرا می شود را می توان به صورت فهرست وار اینگونه بیان کرد.

    ReplyDelete
  16. درمان صحیح با متخصص ارتودنسی نیاز به نظم خاص و آماده سازی بیماران دارد. این آماده سازی شامل جرم گیری، ترمیم پوسیدگی ها، کشیدن دندان ها (در صورت نیاز) و آموزش بهداشت است. شرط اصلی درمان ارتودنسی موفق، همکاری بیمار و عمل به توصیه های دندان پزشک است.

    ReplyDelete
  17. از سایر علائم بواسیر می توان به احساس‌ اینکه‌ بعد از اجابت‌ مزاج‌، راست‌ روده‌ به‌ صورت کامل‌ تخلیه‌ نشده‌ باشد، این‌ وضعیت فقط در باره هموروئید یا بواسیر بزرگ‌ مشاهده می‌شود و پدید آمدن التهاب‌ و تورم‌ در ناحیه مقعد اشاره نمود.

    ReplyDelete
  18. سلام بهترین متخصص ارتودنسی در تهران کدوم دکتره؟
    پرسش سختی رو مطرح کردین. ملاک های زیادی برای تشخیص بهترین متخصص ارتودنسی وجود دارن. بیشتر متخصصان ارتودنسی در ایران توانایی های لازم برای درمان ناهنجاری های فک و ارتودنسی رو دارا هستن و کما اینکه ایران یکی از مقصد های توریسم سلامت محسوب میشه. ولی بهتر هست که شما مسائلی مانند سوابق پزشک، موقعیت مکانی نزدیکتر، و بهترین شیوه های درمان ارتودنسی را در انتخاب پزشک خود لحاظ بکنید.

    ReplyDelete